Las Vegas dag 1, Fremont street

15 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een dagje Bakersfield waar ik niet zoveel over te vertellen heb aangezien we lekker een dagje aan het zwembad gelegen hebben zijn we doorgereden naar Las Vegas. De weg ernaartoe was een lange snelweg door de woestijn. Na even gestopt te zijn voor een stop en we kennis maakten met de hitte maar gauw door gereden. Ineens doemen uit het niets hoge flats en casino's op. Gelukkig vrij makkelijk het hotel kunnen vinden en we dachten mooi! We gaan een stukje wandelen.. dat hebben we maar even gestaakt aangezien de warmte. Maar even in het casino gehoopt op een miljoen maar dat wilde niet zo. In de avond over Freemont street gelopen. Nog steeds was het 38 graden maar iets beter te doen. Even de ogen uitgekeken naar alle aparte mensen die er rond lopen. Morgen naar de Strip! Ben benieuwd.

1. Els Van der Meer:
    16 juni 2017
    Wat leuk om jullie reis zo mee te maken, we kijken weer uit naar het volgende verslag. Veel reisplezier!! Groetjes van ons.
  2. Fred:
    17 juni 2017
    Leuk die grote zandbak :-). Die vrachtwagens mogen er ook wel zijn. Leuk om jullie zo te volgen.